joi, 11 februarie 2010

Empatie


Sursa: Meinkatter

7 comentarii:

Anonim spunea...

OUWWIE!!! We hope it didn't hurt all that much! That lady is making a silly face! Our mom closes her eyes too!

vic spunea...

si eu fac la fel la vaccin. dar e preferabil, decit sa se sperie.

nu cred ca doare prea tare, jazz nici nu miauna.

Missouri spunea...

O, Doamne! Asta e dragoste împărtăşită... :)

Sakura spunea...

ahi!
vai de mineeeeeeeee
stim
cahhhhh
nu ne plaaaaaaaaace
:(

coolcat2 spunea...

Aşa face şi mama mea. Câteodată cred că suferă mai rău decât mine atunci când ajungem la veterinar.:)

Mă bucur că te-am descoperit. Salutări motăneşti!

Olivia si Tudor spunea...

La veterniar cred ca e de preferat o injectie in loc de masurarea temperaturii. :)
Bine ai venit si salutari coolcat2!

Chiti spunea...

Cand am facut ultima oara o injectie, ce-am strigat eu, dar si ce s-a emotionat mama... Stiu cum e, bipezii astia sunt tare emotivi!