vineri, 18 martie 2011



4 comentarii:

Diana Alzner spunea...

I-am văzut şi-am plâns.

vic spunea...

eu am vazut la TV, o coada la un aparat si un medic care masura cit sunt de iradiati, iar o femeie s-a asezat la aparat cu un ciine pe pieptul ei tinindu-l de labele de sus, cu pieptul expus, lipit de ea. exact cum statea ea, numai ca in fata ei, tinea acest ciine, care incepea cam de la gitul ei pina la genunchi. era un ciine cu blana alba pe burtica si un cap roscat, si statea pe stapina lui si facea ce trebuie.

si am mai vazut o alta femeie care impartea 1 ou cu o potaie mica si alba cam de 40cm; doar ei scapasera.

Olivia si Tudor spunea...

Partea buna din toate lucrurile acestea extrem de triste este ca exista iubire si intre animale, si intre animale si oameni.

Vlad spunea...

Macar de ar invata si ghiorlanii de la noi ceva, din toate astea!

Cand vad asa ceva, ma simt relativ mai bine - mai poate exista speranta, totusi!