miercuri, 16 iunie 2010

Lenea ca hobby



(Foto: Mireille)

9 comentarii:

Corina spunea...

Aha si eu il am... :P

Olivia si Tudor spunea...

E un hobby bun vara :)

Anonim spunea...

That's a GRRR-8 hobby~!!!

Missouri spunea...

Deja mi-e somn! :)

vic spunea...

cine e pusi?
vrem sa ni-l prezinti.
e var cu tudor? ca parca seamana...
poate cu musette?

:-))

Olivia si Tudor spunea...

Este pisica, e italianca:) Ii place ca si lui Jazz sa doarma cu burta in sus, e foarte jucausa si curioasa si una din specializarile ei este sa priveasca oamenii cu o fata foarte umana si serioasa, cu boticul strans.
Cu Tudor nu prea are cum sa se intalneasca, data fiind distanta, dar cred ca s-ar intelege bine.

siamese Peaches spunea...

Adorable tummy!!! such a pretty cat !!!! great photo.

vic spunea...

adica, ea traieste in tara ei, italia?

pare mare alintatzoaica. oare numai pisicile stau cu burtica in sus?

Olivia si Tudor spunea...

Da, traieste in Italia, pe la ea in general este si mai cald decat la noi. Si este intr-adevar mare alintatzoaica :) Am observat si eu ca ma mai mult pisicile au obiceiul asta.