duminică, 20 iunie 2010

Mesaj de la Coada lui Tudor

13 comentarii:

Corina spunea...

S' trăiţi, am înţeles! :P

Diana Alzner spunea...

Tudor, pe corecte! Ai o coadă grozavă! Hm, ai auzit ce-a păţit motanul lui Hagi Tudose? :)

pisica spunea...

cum am putea sa spunem nu la o coada atat de frumoasa?

Olivia si Tudor spunea...

De foarte multe ori il tradeaza coada pe Tudor... Incercase sa se ascunda sub canapea sa ma atace pe neasteptate, dar... :) Acum se mai inscrie si la concursuri de cozi pe net!

pisica spunea...

l-am privit amandoua (si naomi si pisica) si ne place muuult si codita si posesorul ei!
sa stii ca si naomi considera deseori ca daca si-a ascuns capsorul, restul nu se vede, dar, de cele mai multe ori se ascunde toata de n-o mai gasesc.

Olivia si Tudor spunea...

Da, mai exista si situatiile in care se ascund asa de bine ca nu mai dai de ei. Si degeaba ii strigi. Iar cand ii gasesti se uita mirati la tine "de ce naiba te agiti atat?" :)

Grişka spunea...

Bipezii mei ma tradeaza, s-au hotarat sa voteze coada lui Tudor - cica nu pot sa reziste cand ii roaga o coada vorbitoare! :)

pisica spunea...

si naomi striga de zor sa-l votam pe tudor, asta dupa ce ieri se hlizea la coada lui leo. trisam si va votam pe amandoi! si pe serafina!

Olivia si Tudor spunea...

Toate cozile are trebui sa fie castigatoare.

vic spunea...

tudor, mi-am permis si ti-am imprumutat coada, pentru un post intermediar de concurs, dar am adaugat un link si la inscrierea ta in concurs.

Olivia si Tudor spunea...

Coada lui Tudor se bucura ca a fost imprumutata.

Mirela spunea...

E prea greu să votăm...l-am ales pe Leo, are o codiță lungă și expresivă. E clar că și Serafina vrea voturi, că e cu nasul pe sus! Ne place și Naomi, o veterană foarte frumoasă, dar și Jazz...acum și Tudor, iar Snejinka e un albișor rarisim...ce ne facem? Cred că ar trebui ca fiecare să primească un premiu pentu câte o calitate a cozii: cea mai lungă, stufoasă, expresivă, subțire, scurtă, mai găsim noi! Succes frumoaselor mici feline! :P

Olivia si Tudor spunea...

Da, mi se pare o idee foarte buna. O sa fie foarte greu pentru juriu printre atatea cozi...