luni, 28 iunie 2010

Mai mult Merlin




7 comentarii:

Corina spunea...

E prea dulce, nu mai pot de dragul ei :)

Diana Alzner spunea...

Doresc această pisică!!! :)
Corina spune "ei". Merlin e fetiţă sau băiat? Deşi nu prea contează. Este o felină desăvârşită!

Olivia si Tudor spunea...

Este baiat. Domnul Merlin! :)

pisica spunea...

ma imbolnavesti cu merlin! e rasa mea favorita de pisici!!! si el... el e mi-nu-nat! punct.
rugam onor juriul sa inceteze deliberarile si sa-l declare pe merlin ceea ce este: un fabulos.
(evident ca pe scara sufletului meu va fi dupa naomi ;) )

Corina spunea...

Hop si eu - ei da, are si atitudine de vedeta si este, pe deplin, de inteles!
O "frumusata" de motan! :)

vic spunea...

o sa cad din scaun de atita ris.
are niste pozitii, de hollywood.

Lily, my mom spunea...

Bună Olivia....de data asta miaunăm pe blogul tău, că până acum încercam să facem rost de pisocel. Norocel, aşa cum l-a numit mămica lui şi Fluffy, aşa cui îi spun eu, ......are şi el blog. Tu deja ai vazut poze cu el, dar....am zis să fim şi noi în rândul lumii.....cu blog http://fluffy-norocel.blogspot.com/.
Poate te întrebi de ce am mieunat pe la postările lui Merlin.......Mă uit la Fluffy şi văd un Merlin mai ciufulit.